služby
01
Daňové služby
Daňové poradenství
Daňový poradce
Kvalitní služby daňového poradce Vám zajistí hluboká znalost daňového práva, rozsáhlé praktické zkušenosti s identifikací rizik či oblastí k úsporám u řady jiných subjektů ze stejného i jiných odvětví a aktuální přehled o tom, na co se právě zaměřují finanční úřady, o chystaných budoucích změnách a jak být na ně co nejlépe připraven.
- zákonná mlčenlivost ve vztahu ke třetím osobám
- hmotná odpovědnost v plné výši
- prodloužení lhůty k podání DP o 3 měsíce
- zastupování klienta před správcem daně
- Zastupování na úřadech dle udělené generální plné moci
Optimalizace
Daňová optimalizace je nástrojem k efektivnímu řízení a rozvoji podnikání, neboť dochází k detekci daňových rizik a optimalizaci parametrů jednotlivých daní, a to vše v rámci zákonných mantinelů. Není třeba složitých zahraničních struktur, aby společnost netrpěla nadměrným daňovým zatížením a mohla investovat do správných míst svého podnikání.
- minimalizace daňových rizik
- právnické i fyzické osoby
- mezinárodní zdanění
- daňový audit
- individuální konzultace
02
účetní služby
účetní a daňová evidence
kompletní účetní servis
Nabízíme profesionální vedení účetnictví a komplexní účetní služby přizpůsobené konkrétním potřebám a náročnosti účetních procesů jednotlivých klientů. Do našeho portfolia účetních služeb rovněž patří profesionální asistence a poradenství v oblasti optimalizace účetních procesů malých a velkých firem.

účetnictví
S poskytováním účetních služeb máme dlouholeté zkušenosti a i proto umíme spolehlivě a efektivně poradit v oblasti správného fungování Vašeho účetního oddělení – od výběru účetního systému až po optimalizaci procesu včasného reportingu.
Zpracováváme a vedeme účetnictví v rozsahu a členění dle platných právních předpisů, pro plátce i neplátce DPH, dvojí účetnictví i daňovou evidenci.
- vedení souvisejících účetních knih
- evidence drobného a dlouhodobého majetku
- vedení záznamní povinnosti k DPH, přiznání k DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení
- zpracování účetních uzávěrek, měsíční a čtvrtletní přehledy
- zpracování daňového přiznání
- vypracování přehledů OSVČ pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovnu
- inventarizace majetku, pohledávek a závazků
- vedení skladové evidence, knihy jízd apod.
- archivace dokladů
účetní poradenství
Pro případy, kdy podnikatel využívá vlastní interní sílu pro zajištění administrativních a účetních činností ve svém podniku, nabízíme využití služebu účetní poradenství pro ne zcela standardní účetní a ekonomické případy a to včetně průběžného účetního dohledu nad správností vedené účetní agendy. Takto poskytované služby i formou metodického dohledu poskytují podnikateli naprostou jistotu a spolehlivost nad vedeným účetnictvím a z něj plynoucích výstupů.
- přeměny obchodních korporací
- akviziční činnosti firmy
- konsolidace účetnictví
- implementace a dohled nad interními procesy
- tvorba a revize vnitropodnikových směrnic
- nastavení vnitřních kontrolních mechanismů
- řízení cash-flow,
03
mzdové služby
mzdová agenda a personalistika
zajistění mzdové agendy jako celku
Zajišťujeme kompletní zpracování mzdové agendy. Měsíční přehledy mezd, výplatní pásky. Příkazy k úhradě (mzdy, zdravotní pojištění, sociální pojištění, zákonné pojištění). Měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny a Českou správu sociálního zabezpečení. Evidenční listy důchodového zabezpečení a mzdové listy…

Mzdové účetnictví
Dlouholeté zkušenosti máme i s externím zpracování mzdové agendy, které v dnešní době patří ke stále využívanější službě, jenž firmy využívají pro své zaměstnance.
Ke službě náleží i zastupování při kontrolách na Okresní správě sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťovnách a úřadech práce. Toto zastupování je již v ceně měsíčního paušálu dohodnutého s klientem.
- zpracování mezd včetně všech zákonných odvodů
- vedení mzdových listů a evidenčních listů důchodového zabezpečení
- zpracování výplatních listin, výplatních pásek, platebních příkazů na odvody z mezd
- zpracování měsíčních přehledů pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny
- vypracování ročních výkazů pro finanční úřad
- zpracování zápočtových listů a potvrzení o zdanitelných příjmech zaměstnanců
- mzdové poradenství, ekonomické analýzy
personalistika
Zajišťujeme administrativní proces při nástupu a odchodu zaměstnanců, komunikaci s úřady a institucemi, pracovně právní služby, podporu pro HR tým a zaměstnancům společnosti v případě řešení mzdových otázek
- kontrola a posouzení aktuálních pracovních smluv
- příprava a vyhotovení nových pracovních smluv, dodatků k pracovním smlouvám
- podpora při nastavení mzdových benefitů
- podání a komunikace se státními úřady
- přihlášení a odhlášení zaměstnance a zaměstnavatele na úřadech
04
různé služby
ostatní služby
komplexní systém služeb
Excelentní systém služeb se nesestává pouze z kvality, ale také z rozsahu poskytovaných služeb. Níže se můžete seznámit s dalšími službami, které, nikoliv však výlučně, můžeme nabídnout.

odborné konzultace
Kombinací kompletních účetních, daňových a právnických služeb jsme schopni zabezpečit komplexní a na míru šitá řešení pro Vaše podnikání i soukromé záležitosti. Naše poradenské služby Vám pomohou při vytváření hodnoty a sníží potenciální riziko spojené s podnikáním i nebezpečím běžného života.
- korporátní služby
- due diligence
- zastupování na úřadech
- zakládání a likvidace společností
- offshore služby
- Dvojí občanství
znalecká činnost
Mgr. Vladimír Lein, MBA je znalcem jmenovaným na základě rozhodnutí ministra spravedlnosti v oboru ekonomika, odvětví účetní evidence a ekonomická odvětví různá, specializace daně. Za svojí téměř 15 letou praxi získal rozsáhlé zkušenosti, které navíc dokáže u svých klientů skvěle aplikovat.
- znalecké posudky pro soukromé účely
- znalecké posudky pro soudní a správní řízení
- ocenění závodu či jeho části, společností, akcií a podílů
- ocenění pro vypořádání společníka
- ocenění pro účely akvizic a cenových vyjednávání